Hver femte mobilforbruger er kunde hos TDC!

Dette i sig selv er ikke enestående, da det er et stort og landsdækkende selskab, som blandt mange er anerkendt for sin ekspertise inden for teleindustrien samt derudover substituerende produkter. Det er derudover almen kendt at TDC gør en stor indsats inden for kundeservice, mens selskabet til gengæld har en relativ høj prisstruktur sammenlignet med øvrige teleselskaber.

Hvad der dog ikke er almen kendt er, hvor dyrt det faktisk er at være kunde hos TDC, Eksperter inden for teleindustrien snakker således om en prisforskel på mellem 1.000-2.000 kr. fra det billigste til det dyreste mobilabonnement ved abonnementer, som naturligvis er sammenlignelige.

Eftersom TDC netop er et af de dyrere selskaber, giver det derfor mening for helt op til hver femte danske forbruger at kigge deres mobilabonnement efter i sømmene. Der kan nemlig være mange penge at spare for flertallet af disse TDC kunder. En ting som taksering er f.eks. forskellig fra selskab til selskab, hvor nogle takserer på baggrund af sekund- eller minuttaksering (læs mere).

Skift ikke altid pga. prisen

Du skal dog ikke altid skifte på baggrund af alene prisen. Flere eksperters erfaringer viser nemlig, at mange skifter alene på en prissammenligning, hvor de vælger mobilselskab alene pga. af prisen. Herefter finder de ud af, hvordan kundeservicen samt dækninggraden er hos det nye selskab, hvilket mod forventning ikke er så godt som de egentlig regnede med.

Så sidder de med et super billigt mobilabonnement, hvor de sparer rigtig meget i forhold til andre teleselskaber. Men de får til sammenligning kun en brøkdel af den mobilværdi, som det tidligere mobilabonnement gav dem, hvorfor de begræder deres skifte.

Husk at se dig for!

Baseret på ovenstående er det essentielt, at du finder ud af hvilke prioriteter du har mht. et mobilabonnement, så du bedre er i stand til at finde det rigtige mobilabonnement og ikke mindst det rigtige mobilselskab baseret på dine krav og forventninger. Det er nemlig meget forskelligt, hvad de danske mobilselskaber brander sig på og ikke mindst leverer (for mere information).

Skriv et svar

Din e-mail-adresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

*

Disse HTML koder og attributter er tilladte: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>